سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:پنجعلی,رحمتی, توسط محمدرضا نصری زاد |

پنجعلي: با رحمتي آماتور برخورد کرديم


پيشکسوت فوتبال ايران گفت: رحمتي يک عمر براي فوتبال ما زحمت کشيد. بايد مي‌ديدند که مشکلات او چيست و آيا نمي‌توان آن را حل کرد و سپس تصميم مي‌گرفتند.


محمد پنجعلي در مورد ديدار تيم ملي فوتبال ايران مقابل لبنان در مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا گفت: فکر نمي‌کنم هيچ وقت فوتبال لبنان به آن حد برسد که براي ما مشکل‌ساز شود. اگر ما يک مسابقه هم به لبنان باختيم روي اتفاق بود. اميدوارم 3 امتياز اين ديدار را بگيريم و در ادامه نيز نتايج بهتري کسب کنيم. در اين مدت تغيير زيادي در تيم ملي نديديم. دوست داريم هرچه زودتر نقاط ضعف پوشانده شود و تيم ملي با قدرت به کارش ادامه دهد.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه در خرداد ماه نيز بايد در مقدماتي جام جهاني با لبنان روبرو شويم اظهار داشت: اين ديدار مي‌تواند به ما کمک زيادي کند تا براي ديدار خرداد ماه آماده شويم. پيروزي مقابل لبنان دور از دسترس نيست و در اين ديدار با مرور کارهاي تاکتيکي و آناليز دقيق حريف مي‌توانيم به شناخت مناسبي از لبنان دست يابيم.

پيشکسوت فوتبال ايران در مورد انتقادي که اين روزها از تيم ملي مي‌شود عنوان کرد: در اين مقطع از زمان انتقادات نمي تواند کمکي کند و بايد اين انتقادات چندي قبل صورت مي‌گرفت. در آستانه بازي‌ها بهترين‌ کار حمايت و حداقل اين است که سکوت کنيم. فوتبال ما توانايي زيادي دارد خيلي از مواقع اين موضوع را نشان داديم. از نظر خلاقيت فردي بازيکنانمان شرايط خوبي دارند. ما از لحاظ مديريت دچار مشکل هستيم که نتايج به عنوان دليل اين موضوع موجود است.

پنجعلي در مورد کنار رفتن مهدي رحمتي گفت: اعتقاد دارم در اين مورد خيلي زود تصميم گرفته شد اين قبيل اتفاقات در همه جاي دنيا رخ مي‌دهد در فوتبال حرفه‌اي براي اينکه نتيجه مهم است آنقدر راحت از کنار يک بازيکن نمي‌گذرند. رحمتي يک عمر براي فوتبال ما زحمت کشيد. بايد مي‌ديدند که مشکلات او چيست و آيا نمي‌توان آن را حل کرد و سپس تصميم مي‌گرفتند. با اين مسئله خيلي آماتور برخورد کرديم.

وي در مورد عملکرد تيم پرسپوليس با حضور يحيي گل‌محمدي عنوان کرد: واقعيت اين است که پرسپوليس کاملا متحول شده و تاثير کادر فني ايراني معلوم شده است. اعتقاد دارم ظرفيت پرسپوليس از اين هم بالاتر است اگر به کادر فني ايراني اطمينان کنيم نتيجه بهتري خواهيم گرفت.

پنجعلي تاکيد کرد: با مربي خارجي پيشرفت نکرديم هيچ بلکه عقبگرد هم داشتيم. مشکل از مربي و بازيکن خارجي نيست مديران ما مي‌خواهند توپ را به زمين آنها بيندازند. مشکل اصلي فوتبال ما مديريت است که به صورت دولتي انجام مي‌‌شود. هميشه اين موضوع را گفتيم اما هيچ کسي توجه نمي‌کند. دنيا با الگوي مشخصي جلو مي‌رود اما ما هيچ توجهي به اين موضوع نداريم.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.