سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
باباجان زاده: فرصت یک هفته ای به خطیب فردا تمام می شود/ اگر حق و حقوق کشتی گیران فردا پرداخت نشود اردوها تعطیل می شود
   
   
کشتی گیر سنگین وزن کشورمان گفت: چهارشنبه هفته گذشته طی جلسه ای با سرپرست فدراسیون کشتی خواهان حق و حقوق خود شدیم که فردا این فرصت تمام می شود و اگر خلاف قول های داده شده باشد اردو را تعطیل می کنیم.

"بشیر باباجان زاده" در گفتگو با خبرگزاری وزش ایران (ایپنا)، ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: در حال حاضر ۵ اردوی فشرده را بدون هیچ حمایت و حقوق مزایایی پشت سر گذاشته ایم  و دیگر با این شرایط انگیزه ای برای ادامه حضور در اردو ها را نخواهیم داشت و طی جلسه ای که با خطیب و رنگرز داشته ایم قرار شد تا بعدازظهر فردا با واریز شدن حقوق کشتی گیران و شارژ روحی به کار خود ادامه دهیم در غیر این صورت اردو را ترک خواهیم کرد.
وی ادامه داد: روز گذشته نیز جلسه ای را با سرپرست فدراسیون و رنگرز (نایب رئیس فدراسیون) داشتیم که آنها نیز از شرایط پیش آمده برای کشتی ابراز تاسف کردند و با وجود نداشتن بودجه در حال جذب اسپانسر خواهند بود تا بتوانند حقوق کشتی گیران را پرداخت کنند.
باباجان زاده تاکید کرد: سوال اینجاست اگر برای کشتی پول نیست چرا برای فوتبال و دیگر فدراسیونها اعتبار وجود دارد. کشتی در همه میادین برای دفاع از پرچم ایران بهترین نتیجه را گرفته اما بعد پایان مسابقات شاهد بوده ایم که حتی یک تشکر خشک و خالی هم وجود نداشته است.
کشتی گیر وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: بعد از اینکه در رقابتهای المپیک  همه چیز برای کشتی تمام شد هیچکس حالی از هیچ کشتی گیری جویا نشده و آن همه هیاهو برای کشتی رشته اول ایران به تاریخ پیوست.
وی ادامه داد: ما که نباید وارد بازی سیاسی شویم ما حق و حقوق خود را می خواهیم چون فشار زیادی را متحمل شده ایم و از طرفی هم جای گله ای وجود ندارد تا از مسئولین فدراسیون داشته باشیم اما از عدم همکاری وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون در تعجب هستیم.
باباجان زاده  در خاتمه گفت: کشتی امروزه به حال خود رها شده است و حتی فرنگی کاران لیگ منظمی نیز ندارند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.