سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:فکری ,رحمتی, توسط محمدرضا نصری زاد |

فکري: بزرگان فوتبال درباره رحمتي وساطت کنند


مربي تيم فوتبال صباي قم از نتيجه به دست آمده در ديدار با گهر دورود راضي نيست.


محمود فکري درباره ديدار گهر و صبا که با تساوي يک بر يک به پايان رسيد، اظهار کرد: دو تيم خوب بازي کردند. ما نتوانستيم از موقعيت‎هاي گلزني استفاده کنيم که قشنگي فوتبال هم به همين چيزهاست. گهر يک گل عقب بود اما نااميد نشد و تا آخرين لحظه به دنبال گل بود. در مقابل بازيکنان ما سير بازي کردند. در حالي‎که مي‎توانستيم اختلاف گل‌مان را بيشتر کنيم اما موقعيت‎ها را يکي پس از ديگري از دست داديم تا گهر گل مساوي را بزند.

فکري با اشاره به پنالتي گرفته شده براي گهر گفت: فاصله دور بود و من نمي‎توانم قضاوت کنم. کارشناسان داوري نظر بدهند، بهتر است.

به گزارش ايسنا ، بازيکن سابق تيم ملي در مورد مشکل سيدمهدي رحمتي نيز عنوان کرد: بزرگان فوتبال بايد وساطت کنند تا اين مشکل رفع شود.

وي با اشاره به اين‎که براي بار دوم است که به دورود سفر کرده است، خاطرنشان کرد: يک بار هم با تيم شيرين‎فراز کرمانشاه براي باز‎هاي ليگ دسته اول به اينجا آمده بودم. دورود تماشاگران خوبي دارد و اميدوارم هواداران ساير تيم‎ها هم از گهري‎ها الگو بگيرند.

فکري در پايان راجع به ديدار صبا با الشباب امارات در ليگ قهرمانان آسيا هم گفت: با اين‎که بازي سختي داريم اما تلاش مي‎کنيم، برنده ديدار باشيم تا ايران با 4 سهميه در مرحله گروهي اين مسابقات حضور داشته باشد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.