سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:دايي,تركي, توسط محمدرضا نصری زاد |

نمي‌دانم قضاوت ترکي تعمدي بود يا نه؟!

دايي: بي‌عدالتي در فوتبال ما موج مي‌زند


سرمربي تيم فوتبال راه آهن گفت: در فوتبال ما بي عدالتي موج مي‌زند.


 علي دايي پس از شکست يک بر صفر برابر استقلال در نشست خبري اظهار داشت: فکر کنم اول از همه نتيجه بازي عادلانه نبود در هر دو نيمه خوب بازي کرديم و موقعيت‌هاي خوبي داشتيم دو توپ از دو قدمي نزديم. تمام سعي ما اين بود که فوتبال بازي کنيم اما عوامل ديگري در مسابقه دخيل بود. ما حساب 11 نفر مي‌کنيم نه بيشتر را، بي عدالتي در فوتبال ما موج مي‌زند. در رفت و برگشت بايد ميهمان باشيم همه چيز در اختيار دو باشگاه بزرگ تهراني است. همه مي‌توانند قضاوت کنند داور با ما چه کرد. از نظر تاکتيکي خوب بوديم. به اشتباه فردي باختيم از نظر فني خوب بوديم.

وي در مورد اينکه ترکي کارت همراه نداشت، گفت: داور کارت داشت اما به بازيکنان نداد نفهميدم چطور شد که مار گزيد. دو خطاي پشت سرهم مي‌کند همه گردن‌ کلفتي‌شان براي ماست. غلامپور چه کرد که اخراج شد. براي ما کارت به دستي است بازيکنان ما راحت کارت مي‌داد. اگر حرف بزنم مي‌گويند دايي باخته است. فوتبالي خيلي خوب بوديم اما شرايط ديگر را نمي‌توانم عوض کنم. از نظر فوتبالي خوب بوديم. اميدوارم داور با وجدان راحت سرش را روي بالش بگذارد.

وي افزود: اين مسايل در ديدارهاي استقلال و پرسپوليس هستيم. در دو بازي رفت و برگشت ميهمان هستيم. ما ضعيف هستيم و هوادار نداريم. چطور اين همه خطا شد يکبار هم کارت نداد. بازيکن ما تا از کنار بازيکن استقلال رد مي‌شد خطا مي‌گرفت تا آنها ضربه کاشته بزنند نمي‌دانم تعمدي بود يا نه اما سر تيم ما بلا آمد. من از وجدان و درون آدم‌ها خبر ندارم. به فنايي اعتراض مي‌کنم مي‌گويد به ناظر مي‌گويم بنويسد. ناظر بنويسند که به بازيکن ما کارت نداد چه دردي از ما دوا مي‌شود.

دايي در مورد اينکه کارت نشان ندادن تاثيري در بازي دارد گفت: تاثيرگذار است دو کارت زرد يعني اخراج اما اين کار را نکرد مثل آب خوردن به ما کارت مي‌داد اما به بازيکنان حريف نمي‌داد. تمامي 50 - 50 ها براي حريف بود. دوباره نگاه کنيد. يک برنامه فوتبالي داريم که فقط خطاهاي درون هجده قدم را نگاه مي‌کند. چطور يک تيم بايد يکسال کار کند تا به حقش برسد.

دايي  گفت: نيم فصل دوم از نظر فوتبالي بهتر بوديم و با فکر و کارگروهي کار کرديم، امروز سه تا از بهترين‌ها را نداشتيم. کاسترو، علي عسگري و پاشايي نبودند و مصدوم بودند. شيري هم که مي‌تواند در موقعيت‌هاي حساس به ما کمک کند. او در تمرين ما نبود و به همين دليل از فهرست 18 نفره خارجش کرديم. اين هم از اتفاقاتي است که افتاده است و سر تمرين نمي‌ايد. خودمان را براي بازي با سپاهان آماده مي‌کنيم تيمي که براي قهرماني مي‌جنگد. فقط عدالت رعايت شود نه به نفع ما نه به نفع حريف بگيرند. حق‌مان را ضايع کنند کنار زمين چه مي‌توانم بکنم. اين مسايل آدم را عصبي مي‌کند. فوتبال يکطرف برد و باخت دارد. به محمدي گفتم اشتباه کرديم باختيم. اما داور يکي دو صحنه اشتباه مي‌کند نه چندين صحنه يکي از موقعيت‌هاي 50 درصدي را به سود ما سوت نزد و چشم اميد به بازي‌هاي بعدي داريم.
وبلاگ نصري زاد مقدم:ما كه در ورزشگاه بوديم بيشتر مهرباني داور با تيم شما بود ازتون خواهش ميكنيم چهره خوب وبين المللي خودتون رو با اين حرفها پايين نياوريد



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.