سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:قلعه نوعي,خبرنگاران, توسط محمدرضا نصری زاد |

قلعه‌نويي: نمي‌گويم خبرنگاران پاک نيستند اما...


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: نمي گويم که جامعه خبرنگاري ناپاک است اما برخي قلم شان آنطور نيستند که حق را انعکاس دهند.


 امير قلعه‌نويي پس از پيروزي يک بر صفر برابر راه آهن در نشست خبري اظهار داشت: تسليت مي‌گويم درگذشت رضا داودي دروازه‌بان خوب خوزستاني و استقلال اهواز را در مورد بازي مي‌گويم الان که برديم. اگر سازمان ليگ عدالت را رعايت مي‌کرد و از همه نيروهاي خودمان استفاده مي‌کرديم 70 دقيقه خوب بازي مي‌کرديم. فوتبال خوب و شناوري را ارايه کرديم. در مالکيت و ارسال توپ خوب بوديم و بايد به همه تبريک بگويم. رقبا برده بودند و متاسفانه چند هفته‌اي است يک بازي عليه ما شروع کرده‌اند. داوري عليه ما است و از بيرون برنامه ريزي مي‌کنند. امروز 2 پنالتي براي ما گرفته نشد و گل حنيف عمران زاده هم درست بود. کارشناسان بگويند روي موسوي پنالتي شد يا نه؟ سه بازي است که با ما اين گونه رفتار مي‌شود. بازي خوب بود و هوادار لذت برد و راه آهن لايه دفاعي داشت اما هيچ موقعيتي نداشت. به سيد مهدي رحمتي تبريک مي‌گويم که بهترين گلر آسياست.در يک صحنه خيلي خوب با يک عکس العمل خوب تيم ما را نجات داد و در مجموع عملکردش را ستايش مي‌کنم.

وي افزود: ملي‌پوشان خسته بودند و مي‌خواستم به خسرو حيدري و مجتبي جباري استراحت بدهم اما نشد. ما مشکل مالي داريم، فتح‌آلله‌زاده زحمت مي‌کشد. 25 بازي کرديم اما فقط 30 درصد پول بازيکنان پرداخت شده است. بايد به ما کمک شود تا مشکلات حل شود.



سرمربي استقلال در مورد اينکه استقلال مدنظرش هست يا نه گفت: دو ايراد داشت رو به جلو نبوديم و سرعت نداشتيم اما اکنون خوب شده‌ايم اوج کار ما در آسياست.



قلعه‌نويي در مورد اعتراض به داوري‌ گفت: من اعتراض نکردم پنالتي‌ را نگرفته‌اند.

وي در مورد اعتراض او و دايي عليه داور گفت: داور تصممي ميگيرد شايد اشتباه تصميم بگيرد. شايد فيلم را ببينم بگويم اشتباه مي‌کنم اما پنالتي با خطاي ساده فرق مي‌کند اگر اينطور باشد عذرخواهي مي‌کنم. البته جو داوري ما پاک است.

قلعه‌نويي در مورد اينکه بهتر است اعتراض نکنيد و کمتر با رسانه‌ها درگير باشيد،گفت: اگر اين کار را بکنم ديگر قلعه‌نويي نيستم. حضرت علي گفت بايد حق را بگوييد. 330 مقاله را ديده‌ام و طرف را برج ميلاد ببرند و عکس بگيرند.

وي در مورد اينکه اين اعتراض‌ها درفوتبال روز نيست گفت: تصور مي‌کنيد مقصر کيست. ما نمي‌گوييم جامعه خبرنگاري ناپاک است اما برخي قلم‌شان آنطور نيست که حق را انعکاس بدهند يک آدم هرچه دوست داشته سر تمرين گفته و بعد از او مصاحبه گرفتند. فردا اين فرد مي‌گويد هرکس مي‌خواهد خود را نشان بدهد اين کار را بکند. من نمي‌دانم اين عکاس از کجا امدو اين عکس‌ها را گرفت. نشستي با خبرنگاران داشتيم و گفتيم اين حرف‌ها بيرون نرود. اما واو به واوش منتشر شد. اين بخش خبرنگاري است من مي‌گويم جو پاک است آنهايي که قلم مي‌زنند از کسي پول نمي‌گيرند از قيافه من خوششان نمي‌آيد و به کسي انگ نمي‌زنيم. من مي‌گويم خبرنگاران پاکند و هيچ مشکلي هم نيست اما...



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.