سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:کفاشیان,استعفا, توسط محمدرضا نصری زاد |

استعفاي بدنساز تيم ملي به خاطر طلبش نبود

کفاشيان: بهتر از من بيايد، کنار مي‌روم


رييس فدراسيون فوتبال گفت، اصراري بر ماندن در فوتبال ندارد.


 

 

 

علي کفاشيان، ظهر امروز در حاشيه سفر استاني خود به کردستان اظهار کرد: آنچه که به نفع فوتبال باشد، بايد انجام شود و اگر تشخيص داده شود که کساني بهتر از من مي توانند فوتبال را هدايت و سکانداري کنند، به طور قطع کناره گيري خواهم کرد و تشکيل مجمع فوق العاده را خواستار خواهم شد.

وي همچنين با اشاره به اينکه پروژه گل در مسير خود با مشکل روبرو است، اظهار کرد: رفع اين مشکل و همچنين گرفتن تسهيلات در زمينه پزشکي براي مقابله با دوپينگ و دعوت از سب پلاتر براي حضور در ايران و بازديد از پروژه ها از ديگر دلايل سفرم به سوييس است.

به گزارش ايسنا ، کفاشيان افزود: رفع محروميت کي روش، سرمربي تيم ملي فوتبال نيز يکي ديگر از دلايل سفر به سويس است.

رييس فدراسيون فوتبال در رابطه با مرخصي هاي متعدد کي روش اعلام کرد: تمامي رفتن و غيبت هاي کي روش مرخصي نبوده، بلکه فقط برخي از آنها ماموريتي در راستاي ديدن بازي ها و تلاش براي جذب بازيکنان بوده است.

وي در ادامه با اشاره به استعفاي مربي بدنسازي تيم ملي فوتبال اعلام کرد: مشکل او شخصي بوده و ربطي به طلب وي از فدراسيون ندارد.

کفاشيان در مورد پرونده تباني لبنان و قطر عنوان کرد: اين پرونده از سوي فيفا پيگيري مي شود که ما تاکنون هيچ پرونده اي را در اين راستا نديده ايم.

رييس فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: بايد آنچه را که در توان داريم به کار بگيريم و به فوتبال در راستاي راهيابي به جام جهاني کمک کنيم.


 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.