سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:تمرین,استقلال, توسط محمدرضا نصری زاد |

گزارش تمرين آبي‌‌پوشان


تمرين تيم فوتبال استقلال تحت تأثير استعفاي مديرعامل اين باشگاه و البته غيبت مهدي رحمتي قرار داشت.


 

 

 

به گزارش فارس، تيم استقلال از ساعت 16 امروز در حالي تمرينات خود را پيگيري کرد که قرار است بازيکنان اين تيم خود را براي مسابقه فردا مقابل صنعت نفت آبادان آماده کند. در تمرين امروز تيم استقلال سيد مهدي رحمتي به دليل آنفلوآنزاي شديد غايب بود اما تمامي بازيکنان ديگر در کمپ زنده‌ ياد حجازي حضور داشتند.

* قبل از آغاز تمرين امروز فرهاد مجيدي، حنيف عمران‌زاده، حسن اشجاري و علي حمودي 4 بازيکني بودند که امروز زودتر از سايرين به کمپ آمده بودند و از همين رو در زمين چمن مصنوعي کمپ در کنار نوجوانان فوتبال بازي کردند. اين مسئله باعث شد تا تماشاگران به آن سمت رفته و اين مسابقه را تماشا کنند.

* استعفاي علي فتح‌الله‌‌زاده باعث شده بود تا بازيکنان استقلال از يکديگر در اين خصوص سؤال پرسيده و آخرين شرايط را جويا مي‌شدند.

* امير قلعه‌نويي سرمربي تيم استقلال قبل از آغاز تمرين امروز براي دقايق کوتاهي با بازيکنان صحبت کرد. وي که با لباس گرمکن در تمرين حاضر شده بود بلافاصله در کنار ديگر بازيکنان پا به توپ شد و در بازي آقا وسط آنها شرکت کرد.

* فرزاد حاتمي و حنيف عمران‌زاده 2 بازيکني بودند که قبل از تمرين امروز با يکديگر شوخي مي‌کردند آنها لاستيک‌هايي را که روي کاورهاي چمن کشيده شده بود به سمت يکديگر پرتاب مي‌کردند.

* مرحله اول تمرين دويدن دور زمين زير نظر حاج قاسم بود سپس بازيکنان در قالب گروه‌هاي چند نفره به بازي آقا وسط رو آورده و در نهايت فوتبال درون تيمي انجام دادند.

* سرمربي تيم استقلال در حاشيه تمرين امروز از بازيکنان مي‌خواست تا با دقت به يکديگر پاس بدهند چون همين ضربات در جريان بازي‌هاي بايد اجرا شود.

* تعدادي از بانوان براي گرفتن عکس يادگاري در تمرين امروز حضور داشتند.

*هواداران تيم استقلال در خصوص تاريخ سفر آبي‌پوشان به قطر و همچنين استعفاي مديرعامل اين باشگاه سؤالاتي را مي‌پرسيدند.

* آخرين بخش تمرين امروز به اين صورت انجام شد که جواد نکونام پشت ضربه پنالتي ايستاد و فرزاد حاتمي دروازه‌بان شده بود جالب اينجاست که حاتمي هر چه قدر سعي مي‌کرد نمي‌توانست توپ نکونام را بگيرد.

* تمرين تيم فوتبال استقلال ساعت 17:10 به پايان رسيد.

ديدار تيم‌هاي استقلال و صنعت نفت آبادان از ساعت19 فردا در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.


 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.