سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:لیگ,برتر, توسط محمدرضا نصری زاد |

گلبارانی دیگر از آبی پوشان یا احیای نفتی؟/ پرویز سوبله چوبله و زاید مقابل پرسپولیس
   
   
هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال طی روزهای پنجشنبه و جمعه آینده با برگزاری ۶ بازی پیگیری می شود و در روز نخست، ۳ تیم مدعی جدول يعني استقلال، تراکتورسازي و سپاهان به ميدان خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، با توجه به بازیهای حساس هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران نگاهی تفصیلی  به ۶ مسابقه این هفته خواهیم داشت:

نفت آبادان - استقلال؛ فرصت مغتنم، برای گلهای بیشتر
به نظر میرسد استقلال آنقدر باطراوت و آماده است که عدم حضور ساموئل هافبک مقتدرش به دلیل محرومیت چندان تاثیرگذار نباشد. ازطرفی بازی بانفت آبادان می تواند فرصت مغتنمی باشد تا آبی های تهرانی تعداد گل های زده خود را افزایش دهند چرا که نفت آبادان بعد از پیکان رتبه دوم خط دفاع ضعیف لیگ را دارا می باشند. از همین روی به نظر می رسد که هواداران استقلال از هم اکنون خود را آماده جشنواره گل مهاجمان تیمشان در بازی فردا (پنجشنبه) خواهند کرد.

تراکتورسازي تبريز - فجرسپاسي؛ تراکتور در کورس صدرنشينی
تراکتور در بازی قبل خود گهر را درخانه شکست داد تا رده دول جدول را تسخیر کند. حال اگر این تیم بخواهد همچنان درکورس مدعیان صدر جدول باقی بماند، محکوم به برد فجر سپاسی شیراز است. از طرفی دیگر فجری ها هم که هفته گذشته توسط استقلال با پنچ گل نقره داغ شده اند، اکنون برای اعاده حیثیت خود به قصد برد به مهمانی تبریزی ها می روند.

سپاهان - ملوان انزلي؛ احتمال سی سی یو رفتن مدیرعامل ملوان!
سپاهان اصفهان که در مصاف گذشته خود با پرسپولیس متحمل شکست و محرومان مهمی شد حال باید بدون سوشاک، فرشيد طالبي و جواهر سوکای از ملوان بندرانزلی پذیرایی کند. از سوی دیگر ملوان که در بازی قبل خود طعم شیرین پیروزی را در واپسین ثانیه های بازی با مساوی تعویض کرد، اکنون نمی خواهد بازنده مصاف اصفهان – انزلی باشد. محمد احمد زاده بعد از مساوی هقته گذشته ملوانی ها، به صورت شفاهی از سمت خود استعفا داد و در سوی دیگر مدیرعامل این تیم هم در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بستری شد. احتمالا اگر توپچی های انزلی در بازی آتی خود با شکست از زمین اصفهان خارج شوند، باید منتظر کتبی شدن استعفا سرمربی و به سی سی یو رفتن مدیرعامل ملوان باشیم!

آلومينيوم - پرسپوليس؛ باز هم پرويز سوبله چوبله!
بازهم پرویز مظلومی به پرسپولیس رسید و باید باز هم منتظر شعارهایی نظیر: (پرويز سوبله چوبله) از سوی هواداران آلومینیومی باشیم و این قصه زمانی هیجان انگیزتر خواهد شد که بدانیم ايمون زايد مهاجم سابق پرسپوليس در ترکیب آلومینیوم حاضر خواهد بود. در صورتی که پرسپولیس برنده این بازی باشد احتمال خطر سقوط تیم مظلومی زیاد خواهد بود.

سايپا - ذوب‌آهن؛ نمایش احساسی از سوی ذوب آهن
سایپا که پیروز مصاف خودروسازان بود، اکنون با قرار گرفتن در رده یازدهم جدول باید در برابر تیم فانوس به دست ذوب آهن اصفهان صف آرایی کند. ذوب آهنی که بازی گذشته خود را در خانه واگذار کرد تا زمینه ساز شعارهایی بر علیه فرهاد کاظمی، مربی این تیم بحران زده شوند. به نظر می رسد شاگردان کاظمی در این بازی یک نمایش احساسی را اجرا کنند چرا که دیگر چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت. این در حالی است که در طرف مقابل یعنی سایپا، کسب یک امتیاز هم مغتنم است.

فولاد - پيکان ؛ مساوی در برابر فولادی ها یک برد است!
اما در نهایت فولاد خوزستان که با عدم شکست در هجده بازی متوالی یک رکورد فوق العاده را از خود بر جای گذاشته است، اکنون نیز برای حفظ و حراست از این رکورد بی نظیر به شدت درپی یک پیروزی دیگر خانگی خواهد بود. اما در مقابل پیکنی ها روز بسیار سختی را در اهواز تجربه خواهند کرد، نشان به آن نشان که این تیم با دارا بودن ضعیف ترین خط دفاعی لیگ ماموریت بریدن نوار رکورد جالب فولادی ها را بر عهده دارند. به توجه به این اوصاف، سخنی به گزاف نگفته ایم که اگر بگوییم: مساوی گرفتن در این بازی به مثابه یک پیروزی برای پیکانی ها خواهد بود.
برنامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:

فردا (پنجشنبه) ۳ اسفندماه

* ساعت ۱۶: تراکتورسازي - فجرسپاسی (ورزشگاه یادگارامام "ره" تبریز)

* ساعت ۱۶: سپاهان - ملوان (ورزشگاه فولادشهر اصفهان)

* ساعت ۱۹: استقلال - نفت آبادان (ورزشگاه آزادی تهران)

جمعه ۴ اسفندماه

* ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه: آلومينيوم هرمزگان - پرسپولیس (ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس)

* ساعت ۱۶: سايپا - ذوب آهن (ورزشگاه انقلاب کرج)

* ساعت ۱۶: فولاد خوزستان - پیکان(ورزشگاه تختی اهواز)

شنبه ۵ اسفندماه

* ساعت  ۱۵ و ۳۰ دقیقه: مس کرمان - راه آهن (ورزشگاه شهیدباهنر کرمان)

* ساعت ۱۶:  نفت تهران - گهر دورود (ورزشگاه دستگردی تهران)

* ساعت ۱۶: داماش گيلان - صبای قم (ورزشگاه عضدی رشت)



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.