سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ جمعه 4 اسفند 1391برچسب:خوروش,سپاهان,استقلال, توسط محمدرضا نصری زاد |

پاسخ استقلال به اظهارات سرپرست سپاهان


مسئول روابط عمومي باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات سرپرست سپاهان در خصوص تغيير احتمالي ديدار روز نهم فروردين ماه دو تيم گفت: تغيير زمان نيمه نهايي جام حذفي تنها اجراي عدالت است.


 محمد سررشته داري در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص صحبت‌هاي رسول خوروش سرپرست تيم سپاهان گفت: آقاي خوروش گفته است که در صورت تغيير زمان روز نهم فروردين ماه ديدار دو تيم سازمان ليگ به استقلال خوش خدمتي مي کند چرا که آنها چهار بازيکن ملي‌پوش دارند. اما بايد گفت که استقلال چهار بازيکني دارد که در تيم ملي فيکس هستند در حالي که چهار بازيکن سپاهان در ترکيب تيم ملي قرار ندارند. البته اين بار اول نيست که شاهد اين اتفاقات هستيم.

وي افزود: بر عکس آنچه که دوست عزيز ما آقاي خوروش گفته است امسال در حق استقلال خيلي اجحاف شده است. بازي با پيکان نمونه اين اجحاف است. در ديدار قبل و بعد از دربي هم در حق استقلال احجاف شده است چرا که تيم ما يک روز کمتر از حريف استراحت کرد و بعد از دربي هم يک روز زودتر از پرسپوليس در ليگ برتر به ميدان رفت که اجازه نداد تيم ريکاوري لازم را داشته باشد. در جام حذفي هم دو ديدار پرسپوليس را در جام حذفي به راحتي با يک هفته تاخير برگزار کردند اما استقلال در حالي در جام حذفي به ميدان رفت که بازيکنانش همان زمان در تيم ملي حضور داشتند.

مدير روابط عمومي باشگاه استقلال به بازي اين تيم برابر گهر در شهر درود اشاره کرد و يادآور شد: استقلال اولين تيمي بود که در اين فصل در زمين خانگي تيم گهر به ميدان رفت. در واقع استقلال تبديل شده به آزمايشگاهي براي مسئولان سازمان ليگ. آنها مي‌خواستند ببينند که آيا مي توانند بازي را در گهر برگزار کنند که خوشبختانه تيم گهر سربلند بيرون آمد. بر عکس گفته‌هاي آقاي خوروش بايد بگويم که امسال از اين دست مسايل زياد داشتيم.

سررشته داري با بيان اين که مشخص نيست سازمان چه تصميمي درباره تاريخ ديدار دو تيم اتخاذ خواهد کرد، گفت: ما نمي دانيم که سازمان ليگ چه تصميمي در اين باره مي گيرد ولي اگر اين تغيير صورت بگيرد هم خوش خدمتي نيست بلکه اجراي عدالت است. ما تابع تصميم سازمان ليگ هستيم و هر تصميمي بگيرند نيز مي‌پذيريم. تا به امروز شاهد برخي بي انصافي‌ها بوديم و مطمئن هستيم که اين بي انصافي‌ها در خصوص تيم استقلال ادامه پيدا خواهد کرد.

وي همچنين تصريح کرد: استقلال در اين فصل کاملا مظلوم واقع شده است ولي چون تيم ما کادر فني خوبي دارد و قوي بسته شده است کسي اين مسايل را نمي‌بيند و ما هم دنبال برخي مسايل ديگر نرفتيم اما اين دليل نمي شود که بي عدالتي در حق تيم خودمان را ناديده بگيريم. ما در هر شرايطي که سازمان ليگ بخواهد برابر سپاهان بازي مي کنيم و به دنبال برد خواهيم بود و مطمئنا اين بازي را مي بريم. ولي اين طور نيست که همه چيز بر وفق مراد آنها پيش برود. انگار سپاهاني ها عادت کرده اند که همه چيز بر وفق مراد آنها پيش برود که هميشه اينطور نخواهد بود.

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.