سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ جمعه 4 اسفند 1391برچسب:گل محمدی,آلومینیوم, توسط محمدرضا نصری زاد |

پرتاب سنگ و گوجه به سمت پرسپولیسی‌ها!

گل محمدی:نمی‌دانم با حریف مبارزه کنیم یا تیم داوری!/عسگری به جای بیانیه دادن به داوری برسد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی برابر آلومینیوم به عملکرد گروه داوری معترض شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم که با تساوی بدون گل همراه بود، بیان کرد: ما در نیمه اول خوب بودیم و هر دو تیم نمایش رو به جلوی داشتند،‌ ما در این نیمه می‌توانستیم سه گل بزنیم و موقعیت‌های خوبی را هدر دادیم. اما در نیمه دوم بازی متعادل بود و تحت تاثیر سوت‌های داور پیگیری می‌شد.

 

وی ادامه داد: داور سوت های بی موردی زد که بازی را از تکاپو انداخت. من راجع به نیمه دوم صحبتی نمی‌کنم، چون با قضاوت‌های این داور دیگر حرفی برای گفتن نمی‌ماند. واقعا متوجه نمی‌شوم که انصاری فرد با دروازه‌بان حریف تک به تک می‌شود، اما خطای انصاری فرد را می‌گیرند. یا روی نوروزی پنالتی می‌شود، اما به او کارت زرد می‌دهند. نمی‌دانم که ما باید با تیم حریف مبارزه کنیم یا با تیم داوری! درباره داوری حرفی نمی‌زنم و از عسگری می‌خواهم به جای صدور بیانیه و گفتن این که‌ «اگر اعتراض کنید محروم می شوید» به وضعیت داوری رسیدگی کند.

 

سرمربی پرسپولیس همچنین با بیان این که تیمش در چند هفته‌ گذشته از اشتباهات داوری متضرر شده است، ادامه داد: در هفته‌های اخیر چهار یا پنج پنالتی برای ما گرفته نشد. زمانی که امروز از بازی اخراج شدم، از داور پرسیدم که چه گفتم که من را اخراج می کنی، اما به من گفت برو بالا و حرفی نزن. من به داور توهین نکردم و حرف بدی نزدم. اصلا بازیکنم خطایی نکرده بود. یعنی ما خطا را نمی‌فهمیم و فقط داور می‌فهمد. حریف می‌خواست فوتبال بازی کند، اما داور در نیمه دوم بازی را خراب کرد.

 

وی همچنین درباره پرتاب سنگ و گوجه به سمت پرسپولیسی‌ها به خبرنگاران گفت: همیشه به تماشاگران حریف احترام می گذارم، به ویژه مردم خوب بندرعباس. من جنوبی‌ها را خیلی دوست دارم،‌ اما این مشکل فقط در ورزشگاه بندر عباس نیست و در همه جا ممکن است پیش بیاید. اما از یک فرد متمدن ایرانی پرتاب سنگ بعید است.

 

به گزارش ایسنا،‌ در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران گفت، وقتی تیم داوری در هتل آلومینیوم مستقر می‌شود معلوم است که باید به نفع این تیم سوت بزند. گل محمدی نیز در پاسخ به او گفت: طبق مقررات حضور گروه داوری در هتل تیم‌ها خلاف قانون است.

 

در این لحظه یکی از خبرنگاران هرمزگانی در اعتراض به گل محمدی گفت: چرا شما به جای پرداختن به تیم خودتان تقصیر را بر گردن بقیه می‌اندازید؟ حاشیه‌ها را لیدرهای پرسپولیسی شروع کردند. سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این خبرنگار گفت: یعنی می‌گوید سنگ را هواداران پرسپولیسی انداخته‌اند؟

 

در این لحظه بین خبرنگاران تهرانی و هرمزگانی درگیری لفظی ایجاد شد و گل محمدی در ادامه درباره عملکرد آلومینیوم در این بازی نیز تصریح کرد: آلومینیوم با توجه به تغییراتی که در تیمش داشت خوب بازی کرد. من در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم که امیدوارم آلومینیوم در لیگ بماند، چون حق این مردم است که تیم لیگ برتری داشته باشند.

 

سرمربی پرسپولیس همچنین با بیان این که این دوازدهمین بازی است که نباختیم، مطرح کرد: روند خوبی را مطرح کردیم. در بازی امروز هم برای کسب سه امتیاز آمده بودیم و اگر از موقعیت‌هایمان در نیمه اول استفاده می‌کردیم با سه امتیاز بازی از زمین خارج شده بودیم، اما در این وضعیت یک امتیاز هم خوب بود و جایگاهمان را در جدول بهتر کرد. هر چند که همه می دانند جایگاه پرسپولیس این نیست. ما به آینده امیدواریم و با توجه به حمایت هواداران می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

 

 

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.