سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 اسفند 1391برچسب:مهدوي كيا,مصدوميت, توسط محمدرضا نصری زاد |
مهدوی‌کیا: این مصدومیت مرا کلافه کرده، می‌خواهم زودتر برگردم/ قصددارم با خاطره ای خوش از فوتبال خداحافظی کنم
   
   
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ناراحتی من از این مصدومیت است که مرا کلافه کرده است. امیدوارم امروز یا فردا در تمرین حاضر باشم.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، مهدی مهدوی‌کیا اظهار داشت: امیدوارم بتوانم امروز یا فردا در تمرینات حضور پیدا کنم. البته هنوز نمی‌توانم تمرین کنم و باید کارهای مربوط به تقویت عضلات کمر را انجام بدهم و اگر همه چیز خوب پیش رفت، نرم دویدن را شروع می‌کنم.
وی درباره اینکه آیا تا بازی با ذوب آهن در جام حذفی بهبود خواهد یافت یا نه، گفت: بستگی دارد که اوضاع چطور پیش برود. امیدوارم همه چیز خوب باشد. بعد از عملی که ۱۱ سال قبل داشتم. چهار بار اینطور شدم. دو بار در هامبورگ، یک بار وقتی در اینتراخت بودم و یک بار هم حدود ۱۲ روز قبل از جام جهانی آلمان بود که اینطور شد. در جام جهانی قبل از بازی با مکزیک توانستم به شرایط تیمی برگردم. به طور کلی قابل پیش بینی نیست که دقیقا چقدر طول بکشد اما پیشرفت کار بد نبوده است. امیدوارم حالا که قرار است ۲، ۳ ماه دیگر از فوتبال خداحافظی کنم، این آسیب دیدگی زودتر مرتفع شود و با خاطره خوش کفش‌ها را آویزان کنم.
کاپیتان پرسپولیس درباره شایعاتی که پیرامون ناراحت بودنش از بازی نکردن در نیم فصل دوم، بعد از درخشش در نیم فصل اول مطرح می‌شود، افزود: من قبلا در این باره حرف زده‌ام. همه من را می‌شناسند، بازیکنی نیستم که اعتراض کنم یا باعث ایجاد مشکل برای تیم بشوم. در نیم فصل اول با وجود مشکلات زیادی که داشتیم و امتیازات فراوانی که از دست دادیم، سعی کردم در ۳۵ سالگی خودم را در شرایط مطلوب حفظ کرده و برای تیم خودم مفید باشم. فکر می‌کنم همه پرسپولیسی‌ها خوشحال هستند و ناراحتی من از این مصدومیت است که هم زندگی عادی و هم زندگی حرفه‌ای من را دچار مشکل کرده است و می‌خواهم هر چه زودتر آنرا پشت سر بگذارم، چون من را نگران و کلافه کرده است.
مهدوی‌کیا در مورد ترافیک بوجود آمده در سمت راست خط میانی با حضور وی، کریمی، کلاه کج و ولاتکو تصریح کرد: این ترافیک کار را برای بازیکن سخت می‌کند اما برای تیم بد نیست. یک مواقعی من بازی کردم و کریمی نبود. در بازی‌هایی علی بازی کرد و من نبودم. الان هر دوی ما مصدوم هستیم و دیگران هستند که بازی کنند. این ترافیک بد نبود، ضمن آنکه دست مربی را باز گذاشته است تا براساس برنامه‌های مختلف بازی بتواند از بازیکنان با توانایی‌های متفاوت بهره بگیرد. مصدومیت و افت بخشی از کار هر بازیکن در طول فصل است و در این مواقع باید جانشین مطمئنی وجود داشته باشد. ما این ترافیک را در اکثر پست‌ها داریم و همه باید در خدمت تیم و کادر فنی باشند تا هر وقت مورد استفاده قرار گرفتیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
وی ادامه داد: پرسپولیس در نیم فصل دوم شروع خوبی داشته و توانسته‌ایم نتیجه خوبی بگیریم. ما مستحق این هستیم که در رتبه‌های بالای جدول باشیم ولی یازده امتیازی که در پنج هفته اول از دست دادیم مشکلات زیادی درست کرد. ما الان در جام حذفی هم حضور داریم باید با قدرت در مسابقات حاضر بشویم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم. بازی‌هایی که برابر ذوب آهن و داماش داریم بازی‌های سختی هستند ولی امیدواریم که به فینال برویم و مهمتر از آن جام قهرمانی را بگیریم. در لیگ هم به واسطه امتیازاتی که در هفته‌های ابتدایی از دست دادیم فاصله زیاد شد ولی هیچ چیز دور از دسترس نیست. البته در شرایط فعلی، آنچه تیم را اذیت می‌کند، بحث اشتباهات داوری است که ما در خیلی از بازی‌ها از پیروزی محروم کرده است وگرنه با همین شرایط فعلی هم جایگاه واقعی تیم، اینجای جدول نبود.
مهدوی کیا در پایان درباره پیشنهاد ۹۰۰ میلیون تومانی (۲۵۰ هزار دلاری) الطلبه عراق برای کمتر از ۳ ماه افزود: این پیشنهادی بود که شفاهی مطرح شد و آنها می‌خواستند کتبی کنند که من پاسخ منفی دادم، چرا که هدف من این بود که آخرین سال بازیگری خودم را با پرسپولیس پشت سر گذاشته و با پیراهن تیم محبوبم خداحافظی کنم. در چنین شرایطی مبلغ اصلا برای من مهم نبود. اگر می‌خواستم به این مسائل فکر کنم اول فصل با پرسپولیس قرارداد سفید نمی‌بستم. اگر در فکر مسائل مالی بودم خیلی کارهای دیگر می‌کردم.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.