سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:تراکتور,اسیا, توسط محمدرضا نصری زاد |

تراکتور باید همان تراختور با صلابت باشد/ رونمایی از هواداران پر شور تبریزی در آسیا
   
   
تراکتور اگر همان تراختور با صلابت باشد، مطمئنا نتیجه رضایت بخشی از این بازی کسب خواهد کرد به شرطی که مانند بازیهای گذشته خود در لیگ برتر کشورمان، ۳ عامل را سرلوحه کار خود قرار دهد؛ ابتکار عمل در بستن روزنه های دفاعی، دیکته کردن برتر بودن در مالکیت توپ و استفاده ویژه از موقعیت های گل زنی.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، اعضای تیم فوتبال الجزیره امارات، برای دیدار آسیایی خود با تیم تراکتور سازی تبریز، شامگاه دیروز (یکشنبه) وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.
دیدار این دو تیم در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، فردا (سه شنبه)  ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.
این در حالیست که حریف اماراتی بر خلاف تراکتور که اولین حضور آسیایی خود را تجربه می کند، سابقه حضورمستمر در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارد.
هر چند تفکرات سر مربی جدید این تیم اماراتی یعنی لوئیس میلا، کمی ناشناخته است اما مسلما نباید انتظار تغییرات بنیادی خاصی از نظر استراتژی بازی و چیدمان بازیکنان این تیم داشته باشیم. همچنین همزمان نباید این نکته را از ذهن بیرون راند که الجزیره در دو بازی قبلی خود به یمن وجود بازیکنان خارجی خود در راس خطوط حمله و هافبک، از شم گلزنی آنها بهره جست و موفق شد نمایش هجومی ارزنده ای را از خود نشان دهد. بنابراین در بازی با تراکتور هم باید منتظر هنر نمایی لژیونرهای این تیم باشیم.
اما مسلما در آن سوی میدان، تراکتور نیز حرف هایی برای گفتن دارد و به هیچ عنوان تیمی دست و پا بسته نخواهد بود. تراکتور اگر همان تراختور با صلابت باشد، مطمئنا نتیجه رضایت بخشی از این بازی کسب خواهد کرد به شرطی که مانند بازیهای گذشته خود در لیگ برتر کشورمان، ۳ عامل را سرلوحه کار خود قرار دهد؛ ابتکار عمل در بستن روزنه های دفاعی، دیکته کردن برتر بودن در مالکیت توپ و استفاده ویژه از موقعیتهای گلزنی. ضمن اینکه در این دیدار از هواداران پر شور تبریز در آسیا نیز رونمایی می شود و آنها می توانند در برتری تیمشان مقابل حریف اماراتی نفش زیادی داشته باشند.
*ترکیب احتمالی الجزیره امارات :
علی خسیف ، هماد ال حمدی ، سالم مسعود ، جمعه عبدالله ، ابراهیم دیاکی ، هیونگ مین شین ، ماتیاس املیو دلگادو ، سوبیت خاطر ، سلیم ابراهیم ، لوئیز فرناندو ، ریکاردو اولیویرا
*ترکیب احتمالی تراکتور سازی تبریز :
مهدی ثابتی ، مصطفی اکرامی ، مرتضی اسدی ، محمد نصرتی ، محمد ایرانپوریان ، مهدی کریمیان ، مهدی کیانی ، فلاویو لوپز ، جواد کاظمیان ، محمد ابراهیمی و سید مهدی سید صالحی



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.