سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ شنبه 2 دی 1391برچسب:حذفی, جام, استقلال, توسط محمدرضا نصری زاد |

راهيابي استقلال به يک چهارم نهايي جام حذفي


استقلال تهران با پيروزي برابر گهر درود به مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي رسيد.


تيم‌هاي گهر درود و استقلال تهران از ساعت 13:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختي درود به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با گل دقيقه 66 ايمان موسوي به سود استقلال خاتمه يافت.

به گزارش ايسنا،هر دو تيم در نيمه نخست موقعيت‌هاي نصفه‌ونيمه‌اي روي دروازه‌ حريف ايجاد کردند ولي در مجموع برتري هيچ يک از دو تيم مشهود نبود.

با آغاز نيمه دوم دو تيم بر حملات خود افزودند. آبي‌پوشان در حالي که توپ و ميدان را در اختيار داشتند، در دقيقه 66 به گل رسيدند. گل آبي‌ها را سيد ايمان موسوي با ضربه سر به ثمر رساند تا در اولين بازي‌اش براي استقلال گلزني کرده باشد. همچنين خسرو حيدري در اين بازي از داور کارت زرد دريافت کرد.

اين ديدار که پس از صعود گهر به ليگ برتر اولين بازي اين تيم در دورود محسوب مي‌شد، با استقبال زياد تماشاگران همراه بود؛ به گونه‌اي که تماشاگران براي ديدن بازي روي پشت بام خانه‌هاي اطراف زمين بازي رفته بودند. اين مساله‌اي بود که پيش از مسئولان باشگاه استقلال نسبت به آن اعتراض داشتند و مي‌گفتند که ورزشگاه تختي دورود ظرفيت پذيرش تماشاگران اين بازي را نخواهد داشت.

با وجود اين که روز گذشته باران بسيار شديدي در دورود باريده بود، به همين دليل بازي دو تيم به جاي ديروز، امروز (شنبه) برگزار شد، چمن ورزشگاه تختي از وضعيت نسبتا خوبي برخوردار بود و هوا نيز نسبت به روز قبل آفتابي و مطلوب بود.

استقلال با اين پيروزي در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي بايد به مصاف ابومسلمي برود که ديروز با شکست صبا پا به اين مرحله گذاشته است.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.