سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ شنبه 2 دی 1391برچسب:قفلعه نویی, گهر, توسط محمدرضا نصری زاد |

قلعه‌نويي:با تجربه بالا‌ي استقلال، گهر را برديم


سرمربي استقلال تهران مهم‌ترين دليل پيروزي تيمش را تجربه بالا عنوان کرد.


امير قلعه‌نويي در نشست خبري پس از بازي تيمش با گهر دورود از دور يک هشتم نهايي جام حذفي گفت: در 32 – 31 سالي که در فوتبال فعاليت دارم، به جرات مي‌گويم، امروز يکي از قشنگ‌ترين روزهايم در فوتبال بود و جا دارد از تک تک عزيزاني که براي فراهم کردن شرايط بازي تلاش کردند، تشکر کنم. با اين‌ که ميزبان بازنده و از دور رقابت‌ها حذف شد اما به هيچ عنوان فحاشي از تماشاگران نديديم. اين يک کار فرهنگي است و اميدوارم در ساير ورزشگاه‌ها هم شاهد اين گونه رفتارها باشيم.

به گزارش ايسنا،وي با بيان اين‌که امروز، روز پيروزي مردم لرستان به ويژه دورود بود، عنوان کرد: لياقت اين مردم بسيار بيشتر از اين‌هاست و بايد يک استاديوم خوب و هتل مناسب براي آنها احداث شود تا بتوانند ميزباني بهتري داشته باشند. حق اين مردم است که ساير بازي‌ها را هم از نزديک تماشا کنند و آرزوي قلبي من اين است که گهر در ليگ برتر بماند.

قلعه‌نويي در ادامه صحبت‌هايش گفت: زمين لغزنده کيفيت بازي استقلال را پايين آورده بود ولي در نيمه دوم حاکم ميدان بوديم و يکي از عامل‌هاي برد ما تجربه بالا بود.

او درباره بازي دادن به ايمان موسوي که تک گل بازي را به ثمر رساند، گفت: اگر ديروز بازي مي‌کرديم، ايمان فيکس نبود، چون دو روز است که به جمع ما اضافه شده است اما وقتي امروز کيفيت زمين را ديدم، به برهاني استراحت دادم و موسوي را که قدرتي‌تر است، بازي‌ دادم که خوشبختانه تک گل پيروزي‌بخش ما را هم به ثمر رساند.

وي با بيان اين‌که برنامه 90 را تحريم نکرده‌ است، بيان کرد: به خبرنگار اين برنامه قبل از يکي از تمرين‌هاي تيم گفتم که مصاحبه نمي‌کنم و به هيچ عنوان از کلمه تحريم استفاده نکردم. البته معتقدم 90 برنامه‌ي خوبي است که مجري خوبي هم دارد اما چند تا ايراد دارد که اميدوارم آنها را رفع کنند. روبه‌رو قرار دادن چند مدير و يا چند بازيکن به حال فوتبال ما کمکي نمي‌کند.

قلعه‌نويي در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا که اگر هفته گذشته در نظرسنجي برنامه 90 شرکت مي‌کرديد، به خودتان راي مي‌داديد، گفت: به هيچ عنوان به خودم راي نمي‌دادم.

وي اضافه کرد: سازمان ليگ بايد نيم فصل دوم با برگزاري ديدارهاي گهر در شهر دورود موافقت کند و اگر اين کار را نکند، کم‌لطفي کرده است. وقتي استقلال مي‌آيد و هيچ مشکلي پيش نمي‌آيد، چرا ساير تيم‌ها به اين شهر نيايند؟ افتخار مي‌کنيم اولين تيم ليگ برتري بوديم که به اينجا آمديم. اميدوارم روند ميزباني گهر ادامه داشته باشد.

قلعه نويي درباره مشکلش با مايلي کهن گفت: ايشان استاد بنده هستند. گاهي در خانواده اتفاقاتي رخ مي‌دهد که اين طبيعي است. همين که با يک سري بازيکن جوان آمده و در اين شرايط هدايت گهر را بر عهده گرفته، جاي تقدير و تشکر دارد.

وي درباره اضافه شدن مجيدي به تيم نيز گفت: فرهاد جزو سرمايه‌هاي استقلال است که قرار است بيايد به تيم کمک کند. شايد لازم نباشد که اين کمک در زمين بازي باشد ولي امروز با تيم قراردادش را ثبت مي‌کند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.