سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:گل محمدي,ذوب آهن, توسط محمدرضا نصری زاد |

گل محمدي: به بازيکنانم خداقوت مي‌گويم


يحيي گل‌محمدي مي‌گويد بازي کردن مقابل ذوب آهن در اصفهان سخت بود اما معتقد است بازيکنانش عملکرد خوبي در اين بازي داشتند.


به گزارش ايسنا، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پس از بازي تيمش برابر ذوب آهن و صعود به جمع چهار تيم نهايي جام حذفي اظهار کرد: خدا را شکر توانستيم اين بازي را ببريم. بازيکنان ما در سخت‌ترين شرايط بهترين عملکرد را از خود نشان دادند. مي‌دانستيم که مقابل ذوب آهن چه مي‌خواهيم. راه‌هاي نفوذ آن‌ها را بستيم. بازي کردن با ذوب آهن آن هم در اصفهان خيلي سخت است. اما بازيکنان ما خوب بودند و با دوندگي و تمرکز خوبي که داشتند راه‌هاي نفوذ حريف را بستند و توانستند از موقعيت‌ها هم به خوبي استفاده کنند. به آن‌ها خداقوت مي‌گويم.

وي ادامه داد: هر دو تيم در طول بازي در صدد کسب موقعيت بودند. ما توانستيم از فرصتي که داشتيم استفاده کنيم، ضمن اينکه آن‌ها هم دو سه موقعيت خوب داشتند. بازي‌هاي جام حذفي بازي‌هاي استفاده از موقعيت‌هاست. بايد از فرصتي که به دست مي‌آيد به بهترين شکل ممکن استفاده کرد که ما اين کار را کرديم.

خبرنگاري از گل‌محمدي درباره اعتراض استقلال به تاريخ بازي با سپاهان در نيمه نهايي جام حذفي پرسيد که سرمربي پرسپوليس پاسخ داد: به هر حال برنامه فدراسيون مربوط به يکي دو ماه پيش بوده است و با توجه به بازي‌هاي تيم ملي و برنامه ليگ تنظيم شده است. فکر مي‌کنم اگر بخواهيم اين برنامه را تغيير دهيم درست نباشد. براي ما فرقي نمي‌کند خود اين دو باشگاه بايد با هم به توافق برسند.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري که از او پرسيد مثل اينکه دوست داشتيد بازي به وقت اضافه کشيده شود و چرا زودتر تعويض‌هاي هجومي خود را انجام نداديد، گفت: جاي تعويض نبود. احساس نکردم که بايد در ترکيب تيم تعويض انجام دهم. بازيکنان ما خوب بازي مي‌کردند. ضمن اينکه اين احتمال بود که بازي به وقت اضافه کشيده شود و مي‌خواستيم به خوبي از بازيکنان استفاده کنيم. ممکن بود به خاطر مصدوميت به مشکل بربخوريم و دست‌مان در تعويض‌ها بسته شود، اما تعويض‌هايمان خوب و به موقع بود و بازيکنان تعويضي هم خوب کار کردند.

گل‌محمدي همچنين درباره سوال خبرنگاري که معتقد بود خط هافبک پرسپوليس پيش از آمدن محمد نوري عملکرد خوبي نداشت، گفت: شما کاملا اشتباه مي‌کنيد. بايد قبول کنيم که بازي کردن مقابل هافبک‌هاي ذوب آهن سخت بود. من حرف شما را قبول ندارم. هافبک‌هاي ما موقعيت‌سازي کرده و عملکرد خوبي داشتند.

سرمربي پرسپوليس درباره ترکيب تيمش در بازي بعد گفت: هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. نمي‌توانم از الان براي بازي بعد ارنج بچينم. بعد از بازي با ذوب آهن 5 تمرين داريم که در آن تمرين‌ها مشخص مي‌شود چه بازيکناني در بازي بعد به ميدان مي‌روند. در خط هافبک ما زوج رضا حقيقي و ميثم عليزاده خوب کار کرده و با آمدن محمد نوري هم خط هافبک و تيم‌مان جان تازه‌اي گرفت و خدا را شکر، نوري گل هم زد.

وي درباره سوال خبرنگاري که پيرامون اختلاف کريم انصاري فرد و محمد قاضي پرسيد گفت: هيچ اختلافي در کار نبوده است. فکر مي‌کنم اگر در بازي دقت مي‌کرديد متوجه مي‌شديد که اختلافي بين بازيکنان ما وجود ندارد. مطمئن باشيد اگر اختلافي داشتيم تيم‌مان اينقدر منسجم و رو به جلو حرکت نمي‌کرد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.